TRÄNING: Ett högintensivt pass

Allmänt, Träning

En bild från när jag och Mathilda var på Hawaii!

Heeej på er! Vad kul att många av er uppskattade mitt senaste inlägg om träning för två. Detta pass kan man köra själv, två eller tio. Ja det spelar verkligen ingen roll hur många man är! I det här upplägget så har man fem övningar (eller annat antal man tycker känns rimligt) och sen gör man alla dom övningarna i 6 olika tidsintervaller. Första varvet gör man alla fem övningar i 60 sekunder. Andra varvet gör du först 50 sekunder burpees, sen 50 sekunder russian twists osv. Tycker verkligen om detta upplägg så mycket och kan verkligen tipsa er om att prova :) Övningarna kan självklart bytas ut, bytas ordning på osv men jag tycke att dessa passade väldigt bra ihop.

Övning 1: Burpees Övning 2: Russian twists med vikt Övning 3: Mountain climbers Övning 4: Box jumps Övning 5: Roddmaskin

VARV 1: 60 sekunder Du gör alltså övning 1 i 60 sekunder, sen övning 2 i 60 sekunder osv osv.. VILA MELLAN ÖVNINGARNA I VARV 1 - 30 sekunder

VARV 2: 50 sekunder Du gör alltså övning 1 i 50 sekunder, sen övning 2 i 50 sekunder osv osv.. VILA MELLAN ÖVNINGARNA I VARV 2 - 20 sekunder

VARV 3: 40 sekunder VILA MELLAN ÖVNINGARNA I VARV 3 - 20 sekunder

VARV 4: 30 sekunder VILA MELLAN ÖVNINGARNA I VARV 4 - 15 sekunder

VARV 5: 20 sekunder VILA MELLAN ÖVNINGARNA I VARV 5 - 10 sekunder

VARV 6: 10 sekunder KLAAAR!

Ni kommer att se ut som jag till höger efter passet kan jag lova er :)

Gillar